خط حزب‌الله ۳۳۱ | مراقب حرام‌خوارسازی و مزدورپروری خواص باشیم

 شماره سیصد و سی‌ و یکم هفته نامه‌ خط حزب‌الله منتشر شد.

خط حزب‌الله در گزارش این هفته خود با عنوان «مراقب حرام‌خوارسازی و مزدورپروری خواص باشیم» براساس بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، به واکاوی بررسی ابعاد نقشه ترکیبی جنگ نرم دشمن برای اغوای مردم و راه مقابله با آن، پرداخته است.

 «یادداشت هفته» این شماره خط حزب‌الله با عنوان ماه معنویت ساز» فرصت های ماه مبارک شعبان المعظم و چگونگی بهره مندی بیشتر از آن را بررسی کرده است.

شماره‌ این هفته‌ خط حزب‌الله به روح مطهر شهیدان مدافع حرم مرتضی سعیدی نژاد و احسان کربلایی پور، که در هفته گذشته به شهادت رسیدند تقدیم می‌شود.
خط حزب‌الله ۳۳۱ | مراقب حرام‌خوارسازی و مزدورپروری خواص باشیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۰۴:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست. منظورش همان خانم هتاکه بود. امام خمینی کبیر بهترین غذاش تیلیت ماست بوده. ولخرجی میکرده این ولخرجیش بوده. هر چی ما اینجا توی فضای مجازی اظهار نظر میکنیم توی تل اویو تجزیه و تحلیل میشه در کسری از ثانیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
دشمن ؟ کدام دشمن؟ دشمنی که خودرو چینی را سه برابر قیمت جهانی به مردم می فروشد؟ دشمنی که دلارهای 4200 تومانی را می گیرد ولی مردم باید با دلار 30 هزار تومانی مایحتاج خود را تهیه کنند؟ دشمنی که اختلاس می کند و از رانت استفاده می کند و یا بودجه خاص می گیرد؟ دشمنی بزرگتر از گرانی و بیکاری و فقر وجود ندارد که بوجود آورنده آنها همین جماعت پینه پیشانی بوده اند
آخرین اخبار